FAQ

Na jaki adres mailowy kontaktować się z Instacademy?

Wszystkie pytania prosimy kierować na adres info@instacademy.pl.

Chcę otrzymać fakturę. Gdzie mogę się zgłosić?

Po fakturę prosimy zgłosić się mailowo na adres info@instacademy.pl.

Wygasł/nie działa mi link, co zrobić?

Link przesyłany jest przez system po zarejestrowaniu płatności, ważny jest 72 godziny. Jeśli masz problem z linkiem napisz do nas na adres info@instacademy.pl, a wyślemy Ci link ponownie. 

Chcę otrzymać fakturę pro-forma, co zrobić?

Prosimy zgłosić się mailowo na adres info@instacademy.pl.

Nie otrzymałem/am linku do pobrania podręczników. Jak mogę go dostać?

Link przesyłany jest przez system po zarejestrowaniu płatności. Jeśli do tego czasu nie otrzymałeś/aś linku, napisz do nas na adres info@instacademy.pl, sprawdzimy status płatności i po weryfikacji prześlemy nowy link. 

Gdzie kontaktować się w sprawie współpracy, szkoleń i konferencji? 

W sprawie ofert, wystąpień i szkoleń napisz na adres hello@jbanaszewska.com 

Mam kod rabatowy, jak go użyć? 

Po dodaniu wybranego produktu do koszyka dodaj swój kod w ramce „Twoje Zakupy”. 

Czy podręczniki mogę otworzyć na urządzeniu kindle?

Urządzenie kindle nie odtwarza zdjęć oraz kolorów, które są bardzo istotne w podręcznikach, więc pliki się na nim nie otworzą. Podręczniki możesz czytać na komputerze, telefonie, tablecie oraz laptopie. 

Czy można kupić książkę w postaci fizycznej? 

Obecnie podręczniki występują tylko w wersji elektronicznej. 

Zapisałem/am się do newslettera, ale go nie otrzymałem/am. Jak mogę go dostać?

Przy jakichkolwiek problemach z newsletterem pisz na adres michal@instacademy.pl

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów