FAQ
Na jaki adres mailowy kontaktować się z Instacademy?
Wszystkie pytania prosimy kierować na adres info@instacademy.pl.
Chcę otrzymać fakturę. Gdzie mogę się zgłosić?
Jeśli przy zamówieniu został podany NIP firmy, to fakturę wyślemy maksymalnie w ciągu 7 dni od zakupu. W razie jakichkolwiek pytań, prosimy kontaktować się mailowo na adres info@instacademy.pl.
Wygasł/nie działa mi link, co zrobić?
Link przesyłany jest przez system po zarejestrowaniu płatności, ważny jest 72 godziny. Jeśli masz problem z linkiem napisz do nas na adres info@instacademy.pl, a wyślemy Ci link ponownie.
Chcę otrzymać fakturę pro-forma, co zrobić?
Prosimy zgłosić się mailowo na adres info@instacademy.pl.
Nie otrzymałem/am linku do pobrania podręczników. Jak mogę go dostać?
Link przesyłany jest przez system po zarejestrowaniu płatności. Jeśli do tego czasu nie otrzymałeś/aś linku, napisz do nas na adres info@instacademy.pl, sprawdzimy status płatności i po weryfikacji prześlemy nowy link.
Gdzie kontaktować się w sprawie współpracy, szkoleń i konferencji?
W sprawie ofert, wystąpień i szkoleń napisz na adres hello@jbanaszewska.com
Mam kod rabatowy, jak go użyć?
Po dodaniu wybranego produktu do koszyka dodaj swój kod w ramce „Twoje Zakupy”.
Czy podręczniki mogę otworzyć na urządzeniu kindle?
Urządzenie kindle nie odtwarza zdjęć oraz kolorów, które są bardzo istotne w podręcznikach, więc pliki się na nim nie otworzą. Podręczniki możesz czytać na komputerze, telefonie, tablecie oraz laptopie.
Czy można kupić książkę w postaci fizycznej?
Nasze podręczniki występują tylko w wersji elektronicznej.
Zapisałem/am się do newslettera, ale go nie otrzymałem/am. Jak mogę go dostać?
Przy jakichkolwiek problemach z newsletterem pisz na adres michal@instacademy.pl